2009. október 7., szerda

Babakocsi (dinnyéből)


Még régebben láttam hasonló dinnyét valamelyik Food Network műsor dekorációjaként, azóta dédelgetem ezt az ötletet. Nemrég egy barátnőm babaváró bulijára szerettem volna kifaragni egy ilyen gyümölcsöskosarat, de sajnos az a nap másként alakult, mint ahogy terveztem és végül nem volt alkalmam előrukkolni vele. De úgy döntöttem, hogy már csak a móka kedvéért, kicsi dinnyével megcsinálom a kisfiamnak. Mondanom sem kell, hogy a mű osztatlan sikert aratott az egész családban.

Rettentő egyszerű elkészíteni, a képek alapján adja magát a technika, nem több mint 5 perc kivágni és kivájni a dinnyét, azután már csak meg kell tölteni gyümölcsökkel. A kerekeket fogpiszkálóval lehet a dinnyéhez illeszteni. Ha nincs otthon semmi keréknek való gyümölcs (kivi, banán, citrusféle), akkor nem babakocsit kell készíteni, hanem bölcsőt. Ez esetben még a fogantyú is elhagyható. Ideális és nagyon dekoratív ajándék kisbabát váró családoknak.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szólj hozzá!

Lisztes ropogós   © 2008. Template Recipes by Emporium Digital

TOP