2009. december 1., kedd

Adventi naptár (mézeskalácsból)


2 éve dédelgetem ezt az ötletet és most végre volt időm elkészíteni ezt a mézeskalácsot is. A naptár számozása ez esetben rendhagyó, de számomra csak ez az egy logikai sorrend az elfogadható.
Ezt a díszt nagyon szórakoztató mulatság elkészíteni, bizonyíthatóan tartalmas szórakozás egy 3 éves kisgyereknek is. Idén végre a kisfiam segített nekem kimérni a hozzávalókat, gyúrni és nyújtani a tésztát és nagyrészt a mintát is ő vitte át a kalácstésztára. A legjobb móka számára a tojásfehérjével kenegetés volt, azt különösen élvezte.

A fenyőfa sablonját innen lehet letölteni, a tészta receptjét és az elkészítés pontos lépései pedig itt találhatóak, felesleges lenne leírnom még egyszer. Csak annyit fűznék hozzá, hogy a glazúr elkészítéséhez nekem még 20 dkg porcukor sem kellett és hogy a tésztát tovább sütöttem, mert így szép sötét lett (nekem ez tetszik). A tésztából a formák kivágása után is maradt bőven, amikből szintén díszeket készítettünk, mert ez a tészta nem a puhaságáról híres. Persze ez minden további nélkül megbocsájtható, hiszen nem kifejezetten étkezési célra tervezték.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szólj hozzá!

Lisztes ropogós   © 2008. Template Recipes by Emporium Digital

TOP